sâmbătă, 3 decembrie 2011

Christmas is here- handmade goodies

Vin Sarbatorile.

Trebuie sa recunosc, nu sunt mare fan sarbatori de-a lungul anului. Mai ales onomasticile ma doboara. Insa Craciunul, Craciunul e altceva. Nu stiu ce are. Imi sunt dragi chiar si filmele lame cu Mos Craciun care btw, EGZISTA!!!! Ma gandeam ca niciodata nu mi l-am imaginat altundeva decat in familie.Craciunul, nu Mosul.Si cred ca pana la 50 de ani tot la fel am sa-l vad(as fi privit si mai departe dar stilul nociv de viata nu ma lasa)!

Asa ca m-am apucat de confectionat decoratiuni. Ingerasul imi e cel mai drag.Poate pentru ca e rezultatul unei munci meticuloase mai indelungate. So, here I go:






3 comentarii:

  1. foarte frumos ingerasul ca toate lucrarile tale de altfel :) iti urez sarbatori fericite alaturi de cei dragi si desigur cat mai multe vanzari :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt niste decoratiuni absolut unice si handmade! superbe!

    RăspundețiȘtergere