duminică, 23 octombrie 2011

It is all about the kittens

As fi vrut sa spun it's all about the pussy dar m-ati fi inteles gresit (pe fundal se auzea un zumzet teatral al multimii revoltate).
Nu stiu ce m-a apucat cu pisicile. Nu sunt un mare fan. Desi , trebuie sa recunosc ca le plac mai mult decat o faceam in liceu...sau acum 3-4 ani. Cred ca e o chestiune de inaintare in varsta. Odata cu ridurile apar si pisicile in viata ta.
Pe de alta parte mi s-a parut destul de funny ideea de a purta o pisica pe post de neck warmer, si si mai amuzanta ideea ca ea sa isi bage labutele intr-un morman de ghemele (isi face oarecum simtita prezenta spiritul meu distructiv).
Enjoy it!
PS:deja probabil multa lume se intreaba de ce scriu/fac chestii care aparent nu imi plac. Uite, pt ca ma provoaca!Si pentru ca voua va plac!muhaha:))))(pe fundal se vedeau persoane ce inclinau dezaprobator capul in circumstantele lipsei de modestie :))) )



4 comentarii:

  1. mie una imi plac tare mult pisicile!!si astea sunt adorabile!!

    RăspundețiȘtergere
  2. I'm a cat lover too!:) E foarte dragut colierul si diferitele combinatii ale cerceilor!:)
    Nu stiu cum se explica, dar margelele/bijuteriile merg mana in mane cu pisicile:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Здорово*) Дизайн такой позитивный! Very-very nice...so style *)

    RăspundețiȘtergere
  4. спасибо Helena!

    Reka, sa stii ca si eu observat ca o buna parte din handmade-isti au pisici sau sunt cat lovers!

    multumesc julz

    RăspundețiȘtergere