miercuri, 12 octombrie 2011

Des Reves (vintage doyle handmade earrings and necklace)

Si iarasi am dat iama in rezerva de mileuri a mamei. Sigur nu isi va da seama pentru ca le urcase in pod. Se vrea moderna, dar si podul se vrea mansarda, asa ca....
Nu am vazut-o totusi sa renunte la unele bibelouri. Ce-i drept, veioza aia din portelan imi place si mie. Si, daca ma gandesc mai bine, cele pe care le-a pastrat sunt cadouri de la noi. Pentru ca, de 8 martie, fiind mici si cu mansarda proprie nu prea bine dezvoltata, ii luam bibelouri...mai mereu. Uh, ce previzibile eram, si noi credeam ca o surprindem, mai mult credeam ca o surprindem cu nu stiu ce opera de arta! aH, daca imi amintesc bine, odata i-am luat chiar vreo 5 statuete. Si le-am ascuns prin casa, cu biletele ce o trimiteau de la un cadou la altul, si poeme, si frunze pe jos (evident in loc de petale de trandafiri, dar cine isi mai permitea trandafiri dupa ce cumparase o sacosa de bibelouri). Cu ocazia asta am taiat putin din previzibilitate. :)))

Daca doriti sa va bucurati de colierul si cerceii cu elemente de broderie, va astept pe Breslo, unde pot fi si achizitionate.

Sa stiti ca mai am broderie, asa ca, poate va doriti alta culoare!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu