duminică, 14 august 2011

Statement earrings / pro sau contra

Nu stiu cum se face, dar de fiecare data cand ma apuc de o pereche de cercei, nu-mi pot veni in minte decat piese statement, care iti pot pune trasaturile in evidenta foarte usor, insa, evident, ce nu ar putea fi purtati de oricine.

Nu stiu daca am facut vreodata cercelusi foarte fini sau foarte simpli. Probabil ca mereu mi-am spus ca daca vreau sa fac ceva cu mainile astea doua, macar sa fac ceva special, ce nu intalnesti la orice colt de strada, ceva ce te face remarcata.

Voi ce preferati?

Am vrut sa fac ceva in ton cu geanta Depth, cu aer marin si de vara si mi-au iesit cerceii turcoaz de mai jos. Si pentru ca tot promisesem eu ca voi face o tragere la sori cu premii pentru clientii lunilor de vara, am hotarat ca prima pereche sa o pastrez pana pe 1 septembrie, cand va avea loc tragerea la sorti.

Abia astept sa vad cine o va castiga!!!


Perechea nr. 2, o gasiti pe Breslo.


Intotdeauna mi-au placut accesoriile ce imbina stilul boho cu elemente din cultura azteca, un pic de spirit indian, pene, oase, piele natur, lemn etc.
Cam asta a iesit.....urmand tema evocata mai sus.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu