sâmbătă, 26 februarie 2011

Produse Bohemian Sin in Bucuresti

Cei din Bucuresti care vor sa vada/probeze/cumpere produse Bohemian Sin sunt anuntati ca de saptamana aceasta cateva dintre ele se gasesc la Libraria Triptic. Adresa Librariei este Str. Alecu Russo, nr. 8 (int. Bdv. Dacia cu Str. Icoanei). O sa mai gasiti expuse produsele catorva din artistii mei preferati: AITCH, Alexandra Mafteiu, Biba Bijoux, Daria Teică, Monica Alexandru, Maia Grozavescu şi Alina Salagean.Produsele vor fi expuse in perioada 24 februarie/15 martie.




Un comentariu:

  1. Buna ziua
    Imi cer scuze ca ma ales acest post pentru comentariul meu insa din pacate nu am gasit un link de contact. Numele meu este Iacob Constantin si sunt administratorul site-ului http://iasi365.com si as dori daca vreti bineinteles sa facem un schimb de linkuri. Daca va intereseaza contactati-ma la adresa de mail iacob_ctin@yahoo.com. In cazul unui raspuns pozitiv titlul linkului este Iasi iar adresa http://iasi365.com
    Va multumesc si va doresc o zi buna

    RăspundețiȘtergere