luni, 31 ianuarie 2011

Vote for me


Avertizare:Acesta este un articol in care cer mila :))).

Dupa cum bine stiti, imi placccccccc provocarile. Astefel incat, atunci cand mi s-a lansat o provocare din partea divahair am zis ca nu am cum sa o refuz. Asa ca am conceput aces colier.
Ce trebuie sa faceti voi pt. a ma sustine?!
Ei bine, daca va place colierul din fotografie, am sa va rog sa dati un like la urmatorea pagina de fb, mai exact aici . E vorba de un concurs de creatie organizat de divahair. So, nu va simtiti obligati, daca va place push the button, daca nu,....daca nu, sper sa va placa ceva pe viitor:P:D
XOXOXO

9 comentarii:

  1. Votam, votam, cum sa nu!! Acusica ne ducem la pagina!

    P.S: Organizez un concurs ce are ca premiu o minunatie de la maia.grozavescu. Te invit sa participi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am votat(mihaela pojogu), daca iti place poza mea de la concursul asta: http://bblabord.blogspot.com/2011/01/concurs-cosmetice-loreal-paris_21.html, voteaza-ma te rog in side bar, doar daca iti place.

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa ne "imprietenim" cu Diva ca sa putem vota?Vad poza pe fb dar nu vad "like"-ul.
    Apropos.Te-am descoperit de multa vreme.Esti extrem de creativa si originala.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Folle femme dear, nu am sa ratez giveaway-ul pt ca ador produsele Maiei, si sa stii ca l-am vz inainte sa ma anunti

    Miha: gata, te-am votat si eu, pt ca e super poza

    Aytana iti multumesc enorm. Da tb sa dai like la divahair si abia dupa sa dai like la poza mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. I already did..a couple of days ago :x:* good luck :D

    RăspundețiȘtergere
  6. :D Iti multumesc tare mult pt. toate comenturile minunate!

    RăspundețiȘtergere
  7. superb felicitari! daca te intereseaza un schimb de link-uri www.cryda.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere