marți, 18 ianuarie 2011

Cadouri doar pentru mine :D

Haideti sa va arat cu ce m-am mai innoit eu in ultima perioada, si slava domnului, ador sa ma innoiesc.De fapt mi-am facut o lista in minte cu artistii mei handmade preferati si, cu timpul am sa imi iau macar cate un lucrusor de la fiecare!
Printre ei se numarau si Aitch si Maia Grozavescu. Picteaza fabulos ambele iar fiecare noua piesa de-a lor te face sa ti-o doresti cu disperarea unui copil in fata acadelelor. Cu Aitch am facut un schimb magnific saptamana trecuta care m-a bucurat teribil. Am primit doua domnisoare mieunatoare si o tipa care, zic eu, seamana cu mine tare bine.Pur si simplu geniale.
De la Maia mi-am luat o brosa cu o roscata adorabila pistruiata, si le-am luat surorilor mele cate un micut deliciu: cercelusii pentru cea Alina si o brosa pentru Geo. Din pacate cea pentru Geo s-a mutat la Bucuresti definitiv...odata cu sis' :((( si nu am putut sa v-o arat.

Cinnamonina, cea de care va povesteam in trecut pentru bratarile extraordinare din lana pe care mi le-am achizitionat, mi-a facut cea mai frumoasa surpiza ieri: un banner nou nout minunat pentru magazinasul meu de pe Breslo. Nu pot spune decat ca il ador si ca mi se potriveste in totalitate.

Am primit, prin decembrie si o cordeluta de par intr-o culoare fantastica de la draguta Kittenhood alias Daria sau Daria alias Kittenhood.



Tot pe atunci am participat la un Giveaway organizat de facutdemana impreuna cu Cristina de la Dintemirice si am castigat o geanta megacute. Trebuie neaparat sa-i vizitati blogul la fel de megacute si el!


Si am participat la swap-ul organizat de Revista Atelierul. M-am ales cu un frumos borcanel pentru cafeaua de care sunt dependenta in totalitate. Mosul l-a decorat pentru mine cu imagini de inspiratie vintage.


7 comentarii:

  1. oh, ce calut adorabil mi-ai pus :)
    minunate lucruri, aceste domnisoare fac parte si din preferatele mele

    RăspundețiȘtergere
  2. dap, imediat ce l-am vz in programul de editat m-am gandit la tine :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaai, ce de chestii frumoase ti-ai luat! Trebuie sa imi iau si eu cat de curand ceva de la Aitch si Maia.
    Eu am primit la Swap un medalion cu un fluturas rosu :) dar am uitat sa il pozez.

    Imi place asa de mult sa citesc ce chestii handmade si-au mai luat altii :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! Ce de minunatii!
    Sunt intr-adevar niste mici comori..sa te bucuri de ele! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ahhh, eu mi-am mai luat mai demult minunatii de la Biba bijoux si de la Drolerie!Ar tb sa le pozez si pe ele ca imi plac tare mult!Tare mai vreau si ceva de la toot iar in curand o sa am ceva si de la jasmineblanc!si mai am de bifat tareeee multe!

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt fabuloase toate! :D Vei straluci de fiecare data cand le vei purta! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat sunt de frumoase toate! Vreau si eu!:)

    RăspundețiȘtergere