miercuri, 21 iulie 2010

Recycle




In cele din urma mi-am terminat si eu proiectul pt concursul de pe forumul Breslo( http://www.breslo.ro/Forum/Concurs-RE-discover-RE-use-RE-invent_topic_1913 -gasiti multe proiecte frumoase aici asa ca va invit sa vizitati). Treaba sta cam asa: trebuie sa facem un obiect din elemente reciclate, ce avem la indemana, obiectul va fi supus unei votari in masa iar cine castiga...va fi fericit si mai bogat cu o mica mare comoara de la Ally (http://www.breslo.ro/Shop/allyingraphicland), castigatoarea de saptamana trecuta (am iesit pe locul doi si m-am ales cu o minunatie de bratara de la Punct G -cu dedicatie, serioasa treaba -http://www.breslo.ro/Sold/punctG/Premiul-II-Bohemiansin-este-servit_142125). Cam pe sambata trecuta m-am pus pe treaba...da, da de la aparitia temei am avut nevoie de timp de gandire, mi-a cam secatuit inspiratia.De pe urma meditatiei indelungate a rezultat asa zisa Meduza reinterpretata, tam tam, taraaaam, ea e domnita de mai sus.
Am folosit asa:
-ziare( pt. ca pana si Base' se poate transforma in ceva util :D -mixate intr-un aluat pt corpul ce e destul de greu similar unei statuete),
-mileuri adunate de la mama (ea le tine in pod , eu le consider comori -voi reveni cu detalii exeplificative so be prepared) folosite pt designul rochitei;
-crengi de salcie uscate ce le-am gasit cazute pe jos (NU LE-AM RUPT AVIZ AMATORILOR) -pt plete,
-buchetel floral -flori naturale nemuritoare adunate de pe la tara la bunicu'
-sarma de la reparatiile de prin casa -pt carligele di ramurele
-petece de material -pt rochita
Astfel am conceput un suport pentru cercei si biletele uzuale dintr-un amestec de ziare cu aracet lasat la uscat, in care am infipt cateva ramurele, ulterior vopsite in alb pt un aspect shabby chic!Meduza am imbracat-o frumos, ca de sarbatoare, cu rochita brodata si trena de flori de camp iar pletele i le-am aranjat cu niste floricele si cateva carlige mici pentru prins biletele.Sper sa va placa mica meduza ce asteapta sa primeasca biletele de dragoste.
PS: si sa nu uit, pt ca am luat locul doi m-am hotarat sa acor un set de clamite unuia dintre clientii care voteaza obiectul lor preferat. Singura conditie sa aiba un cont deschis anterior inceperii concursului.Votarea va incepe vineri si se va termina Duminica!Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu