duminică, 7 februarie 2010

Colier ˝Des reves enchaines˝ 55 LEI REZERVAT

Colierul este realizat din dantela beige nude, lant aramiu si sarma cuprata!Ramurile de sarma au fost imbogatite cu perlute albe, margele de ceramica albe, margeluta ceramica cu trandafir pictat, margelute visinii cu inserii aurii!In lateral am imbogatit colierul cu o floare din voal alb!Lantul este lung in partea din spate si pica alene pe spate/de-a lungul spatelui, conferindu-i o nota de senzualitate!

Parte integranta a colectiei ˝Ingénuité˝.Asa cum inspira si denumirea colectia expira naturalete, simplitate,candoare, fragilitate si inocenta, atat prin cromatica cat si prin modul de concepere al bijuteriilor!A fost inspirata de o fotografie, mai exact cea de pe blogul meu!Am privit-o indelung si m-a transpus total in aceasta stare de spirit.




3 comentarii:

  1. Am adaugat colierul la noi pe site la articolul zilei. Sa-mi spui daca vrei sa modificam ceva. Spor si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos. Cum pot sa-l cumpar? Am vazut ca e rezervat. Se poate realiza altul?

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. DIN PACATE NU MAI AM DIN CE SA L FAC!IMI PARE RAU!

    RăspundețiȘtergere